I was waiting for it, I was dreaming it, I was getting ready for it and...I've lost it!!!!
Yes girls, today I officialy missed Lanvin for H&M. Ok, I admit that I wasn't 100% conviced.
Even if I really liked some pieces (like the t-shirts, the one shoulder dresses and the "baby-doll" dress), I am fully conviced that the price of this collection was a little bit too much higher.
Anyway, in the next days (tomorrow) I will have a look at H&M for sure, just to see if there is something...if not, it doesn't matter!!! There is one think that I really appreciate in this project: the communication! H&M and Alber Elbaz really did great things!!
io non sono una "ragazza" H&M, trovo la qualità ecc. terribile, ma su Lanvin mi sono ricreduta. I materiali sono quello che sono, ma lo stile è carino. I prezzi in effetti non sono proprio economici perché secondo me hanno voluto distinguere questa collezione dal resto. D'altra parte Lanvin (il brand vero e proprio intendo dire), è spaventosamente caro. E sempre secondo me, è questa aurea di impossibilità che ha reso il brand così ricercato. Se ci pensi è strano, perché lo stile Lanvin è molto classico e non giovanile. E la collezione per H&M è molto da sera.
ReplyDeleteI totally agree with you!!! i wanted to go, but not trully convinced to wait in the cold long queue.
ReplyDeleteAlso looooooved the communication, and bags they have made!!!